Ønske om penge, har du forretningssans?

For dem af os, der voksede op med forældre, der arbejdede for virksomheder snarere end ejede dem, kan verden af business være ganske et mysterium. Endnu mere, så hvis vi har vovet at prøve at starte et af vores egne. Er der faktoren af hvilken type forretning at starte – et produkt eller en service virksomhed. Der er spørgsmål gør en god markedsanalyse, licenser til business, forstå koder af lovgivningen for virksomheder og bestemme hvilken type forretningsstruktur til at vælge – især hvis virksomheden får medarbejdere. For eksempel, bør vi begynde en enkeltmandsvirksomhed eller en corporate business? Det er en masse at arbejde på, og det er ikke en overnight proces til vejen for succes. Men, den mest afgørende udfordring for, om en virksomhed lykkes eller mislykkes ligger dybt i realm af følelsesmæssige versus finansielle efterretningsoplysninger.
Mange nystartede virksomheder mislykkes indenfor det første år af eksistensen. Dette er især så med virksomheder startet hjemmefra, eller eksistere uden de traditionelle mursten og mørtel struktur vi er så vant til. Og alt for ofte grunden til mange nystartede virksomheder fail har at gøre med den følelsesmæssige udfordre den nye virksomhedsejer ansigter. Udfordringen, nu ser ham eller hende selv som en virksomhedsejer, snarere end en lønnet arbejdstager for en andens virksomhed. Det betyder dressing forskelligt, tænke anderledes og taler anderledes. Det betyder, at tro, at du er allerede oprettet selv om du har en lang måder at gå på virksomhedens balance. For at sætte simpelthen, hvis virksomhedsejeren ikke har en fast tro og engagement i virksomheden og hans eller hendes rolle som ejer, derefter andre simpelthen ikke være overbevist om, at denne virksomhed sted at få, hvad de har brug for.
Så er der det afgørende spørgsmål om at have de finansielle intelligens til at holde virksomhed går i retningen, den nye ejer begær. For at sige det enkelt, hvis den nye virksomhed er kun tage penge til at drive og ikke at tjene penge, plejer det være længe, før dørene til lejligheden bliver lukket. Uanset hvor meget motiverende Self-Talk og følelsesmæssige pumpe-mig-op den nye virksomhedsejer gør, er det resultaterne vist på bundlinjen, der afgør fremtiden for den nye virksomhed. Og hvis den nederste linje er konstant skaber en negativ, virksomheden vil tabe. Alt for mange nye virksomhedsejer simpelthen forstår ikke denne simple kendsgerning og det er utrolig indvirkning på fremtiden for hans eller hendes forretning. Og alt for mange system baseret virksomhed bestræbelser, som network marketing, undlader at korrekt fokuserer fleste af deres undervisning på dette.
For at holde visionen, motivation, engagement og i sidste ende, business i live, en start-up virksomhedsejer skal blot kender ins og outs af grundlæggende business accounting. Jo mere han eller hun begriber principperne om god finansiel forvaltning, jo større chance for at opnå de ønskede mål for virksomheden. Det er i sidste ende den økonomiske bundlinje den bestemmer, om en virksomhedsejer fastholder troen og drømme forbundet til hans eller hendes forretning. Den økonomiske bundlinje bestemmer, hvor meget engagement i markedsføring og reklame de vigtigste ansatte i virksomheden vil villige give. Det er meget fremme kan udvikle en kærlighed til tal, især når du arbejder med grundlæggende tilføjelser, fradrag, multiplikationer og divisioner i finansbudgettet. Her er en anbefalet kilde at anspore denne nummer kærlighed:
Mange skoler til at tænke lære, markedsføring og reklame er nøglen til succes i enhver virksomhed. Til deres kredit er der en vis sandhed til dette, fordi markedet er et tal spil. Jo større antallet af mennesker, der kender ejerens virksomhed, det er produkter eller tjenester, jo større chancer for at få salget. Forstå tallene giver os mulighed at måle hvor vi er og hvor vi vil hen. Men uanset hvor vellykket den ny virksomhedsejer er med markedsføring og reklame hans eller hendes forretning, ingen mængde af business eksponering alene kan garantere succes for virksomheden. Der er store virksomheder, der er vidnesbyrd til dette faktum med deres pludselige konkurser på det tidspunkt, de synes at være på deres største.
I sidste ende ligger den afgørende faktor om, hvorvidt en virksomhed lykkes eller mislykkes i niveauet af viden og ekspertise, princippet om spillere af en virksomhed har med business balancen. Dette niveau af viden, bestemmer også, hvor meget tro virksomhedsejeren har i hans eller hendes forretning, og hvordan villig han eller hun er at gøre den nødvendige indsats og justeringer, som støt drive en forretning op til vejen for succes. Og når nå dertil, hvor kunder og klienter banker på døren og penge er rullende i, det er graden af finansielle efterretninger, der i sidste ende bestemmer, om virksomheden forbliver i erhvervslivet eller ej. Og ingen mængde af Motiverende Self-Talk eller marketing er tilbøjelige til at ændre denne enkle virkelighed.
Hvad dette betyder for dem, der lige er startet en virksomhed eller kæmper for at holde en forretningsidé i live, er at det er bydende nødvendigt at udvikle en dyb forståelse – i hvis ikke kærlighed – numre og hvordan disse numre spille i business balancen. Hvis virksomheden går i en positiv måde finansielt, vil resten af aspekter til at drive en virksomhed fylde sig selv over tid. Er det meget nemmere at lære ender og outs af drive en succesfuld virksomhed venture og fastholde engagement og motivation til business vision, når virksomheden er støt i en økonomisk vækst? Noget alvorligt tænke. Især, hvis ejer en virksomhed er en tiltrækkende idé, er men lige så meget et mysterium for håbefulde iværksætteren. Nøglen til succes i sidste ende bestemmes af plusses og negativer fundet i virksomhedens balance. Og et fokus på det vil fjerne mange af de mysterier og følelsesmæssige udfordringer til at eje en virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.