Det tager to – Sådan dyrker lønsomme alliancer

“Tværs fremme med andre virksomheder kan give dig en betydelig fordel over konkurrencen, med mange fordele og omkostninger besparelser.”-Heidi Richards –
Mere og mere konkurrence på markedet gør det nødvendigt for virksomhederne at finde kreative måder at få kontakt med kunder og kundeemner, at forbedre brandidentitet og tiltrække top-notch medarbejdere. For at øge konkurrenceevnen i dagens markedsplads, flere og flere danner virksomheder strategiske alliancer. Strategiske alliancer kan maksimere din position på markedet. Når du lærer at udnytte partnerskaber øger du din markedsandel. Det er også en meget smart måde at dyrke en lille virksomhed. Tværs fremme med andre virksomheder kan give dig en væsentlig fordel i forhold til konkurrence med mange fordele og omkostningsbesparelser.
En strategisk alliance er baseret på en aftale mellem to virksomheder at kombinere ressource, som vil hjælpe både få en større del af markedet. De er ofte dannes, når en virksomhed alene ikke er i stand til at udfylde hullet i at betjene behovene, som markedet. Danner strategiske alliancer kan spare tid og øge produktiviteten. Det gør det muligt for virksomheder at være mere effektiv og koncentrere sig om de centrale styrker i at udvikle deres produkter og tjenester. Disse alliancer kan være formel (partnerskabsaftale er stillet skriftligt) eller uformel (et håndtryk er alt, hvad der er nødvendigt for at “seal the deal”).
Der er flere måder du kan samarbejde med en anden virksomhed eller enkelte at øge indtjening, trafik og endda ekspertbistand til din virksomhed, som i sidste ende vil forøge værdien til den endelige bruger (kunde).
Finde de rette partnere
Samarbejd med et velkendt firma – de fleste mindre virksomheder drage fordel af partnerskaber, som tilføjer værdi, prestige og større troværdighed til deres egne bestræbelser. Knytte med en velkendt virksomhed kan give din virksomhed instant troværdighed og eksponering. Det er ikke altid om bundlinjen.
Samarbejd med dine bedste kunder – se på den eller de virksomheder, der handler mest med. med venlig hilsen. Arbejde med dem at størkne forholdet ved at tilbyde dem mere end bare gode produkter og service. Gøre det næsten umuligt for dem at overveje at gå hvor som helst ellers. Hele tiden spørge dem, hvorfor de gør forretninger med dig, og hvorfor de holder er de bedste måder at holde dem. Samarbejde med Fællesskabets Nonprofit-at forene kræfterne med nonprofits kan øge din cirkel af indflydelse og din synlighed i Fællesskabet.
Samarbejde med en tidligere arbejdsgiver – du tilbyde et produkt eller service tidligere arbejdsgiver behov og give dem. Du bliver en underleverandør eller leverandør til dem. En af mine kære venner arbejdet i en fastfood selskab som deres corporate træner. Da hun besluttede at gå ind i erhvervslivet for sig selv, hyrede de hende til at fortsætte med at give uddannelse til deres medarbejdere i flere år. Som hendes første større kontrakt, i samarbejde, skabte de startede hendes selskab på vejen til succes, og hun stadig rejser og virker for dem.
Samarbejde med en konkurrent-tro det eller ej, konkurrenter kan være meget gode partnere. For eksempel kan de tilbyde en service eller produkt du ikke eller ikke ønsker at og vice-versa. De kan også have evnen til at håndtere en større “job” end din virksomhed. At forene kræfterne med en anden virksomhed på et projekt gør du ser godt ud til kunden. Du bliver helten. I 1999 havde jeg lejlighed til at give alle dekorationer til en vældig blomsteragtige Fair i Miami, Florida. Jeg vidste, min lille virksomhed alene ikke kunne håndtere alle business. Så ringede jeg flere andre blomsterhandlere i Fællesskabet, hvem jeg beundrede, og der gjorde lignende arbejde. Jeg givet i underentreprise dem for at gøre dele af projektet og få et stykke af handlingen. Fordi disse var floral importører vi tjener, havde de andre blomsterhandlere mulighed for at netværke med og finde nye leverandører af produktet. Det var let at overtale dem til at deltage. Det var sådan en succes, at det har været et igangværende projekt for flere af butikkerne i år.
Tænk på de mange forretninger, der er naturlige partnere. I feltet fast ejendom partner mæglere med hinanden når de sælger et hus. Blomsterhandlere partner med cateringfirmaer, fotografer og andre i branchen. Automobilklubber forsikringsselskaber partner ofte med auto reparation selskaber at forsikre deres kunder får den bedste service til en rimelig pris.
I et spørgsmål om iværksætteren Magazine læste jeg om en kaffe firma i New Jersey, der blev den ultimative samarbejdspartner. Coffeehouse bærer værker fra en lokal kunstgalleri, har en aftale om gensidighed med lokalsamfundet teater at tilbyde betydelige rabatter til deres lånere, cross fremmer med et lokale musikbutik, boghandel, cigar shop og mange lokale nonprofits.
Min blomst shop har indgået en aftale med massører, velkommen til nabolaget selskaber, rejsebureauer, professionelle arrangører, skønhedssaloner, og mæglere og flere nonprofits, at nævne nogle få. Vi har samarbejdet på netværksarrangementer såsom business efter timer og åbne huse. Vi har fremmet hinanden gennem dør hanger kampagner. Vi har givet hinanden vores kuponer til at distribuere til andre virksomheder. Vi har gennemført en anden visitkort og brochurer til at distribuere til vores respektive klienter og kunder. Vi har givet væk hinandens produkter til vores kunder. Vi tilbyder hyperlinks på hinandens hjemmesider for yderligere at fremme hinanden. Mulighederne er uendelige. Kigge efter muligheder i dit community, der ville være gensidigt gavnligt for din partnerskab.
Den egentlige nøgle til succes i cross-promotion, er at samarbejde med ikke-konkurrerende virksomheder, der går efter den samme klient eller kunde base. Vælg virksomheder og mennesker du har tillid til. Fremme skal give mening for begge parter. Det bør være en ægte win-win for alle involverede. Plan fremme og evaluere Alliance på en regelmæssig basis. Lede efter måder at udvide din rækkevidde uden at øge dine omkostninger eller gæld.
Uddrag fra PMS principper – magtfulde Marketing strategier til at vokse din virksomhed af Heidi Richards

Muligheder For at forberede din skat

Når skat sæson ruller rundt hvert år er en række personer, der skal beslutte, hvordan deres selvangivelser bliver forberedt og gemt. Hver skatteyder har en række skat forberedelse muligheder. Disse skat forberedelse indstillinger kan omfatte selv udarbejdelse eller leje tjenester af en skat professional.
Personer, der træffer beslutning om at leje ved hjælp af en skat professionel er tilbøjelige til at hyre en revisor eller professionelle skat tilberedningsvirksomheden. Størstedelen af erhvervsskat regnskabsbrugere er ansat af en stor virksomhed, der har specialiseret sig i skat forberedelse. Skatteyderne er ofte forpligtet til at tage de nødvendige dokumenter til en skat forberedelse kontor. Populær professionel skat forberedelse virksomheder omfatter H & R Block og Jackson Hewitt. Der vil sandsynligvis være andre mindre eller lokalt ejede skat forberedelse virksomheder beliggende i større eller mindre byer over hele USA.
Skatteyderne har også mulighed for at hyre en revisor til at forberede og indgive deres skatter. Mange enkeltpersoner, der har kompliceret finansielle poster er tilbøjelige til at ansætte tjenestegrene af en revisor, fordi revisorer ikke er kun uddannet i skat forberedelse, men bogholderi samt. Når du vælger en skat revisor til at gøre forretninger med skatteyderne, opfordres til at spørge en revisor om deres kvalifikationer eller relevant erhvervserfaring. Der er to hovedtyper af revisorer. En er en person, der måske bare har tidligere regnskabsmæssig erfaring og så er der statsautoriserede revisorer (CPA). Statsautoriserede revisorer (CPA) er forpligtet til at tage et bestemt antal college kreditter og bestå en CPA eksamen før at blive certificeret. Statsautoriserede revisorer er tilbøjelige til at opkræve deres kunder flere penge; men de har tendens til at tilbyde bedre resultater på grund af deres store mængder af uddannelse og erfaring.
Den eneste ulempe ved at ansætte en professionel skat tilberedningsvirksomheden eller en revisor til at gøre din skat er, at de sandsynligvis til at koste en stor sum penge. Størstedelen af revisorer og andre professionelle skat regnskabsudarbejdere opkræve deres kunder på baggrund af antallet af statslige og føderale former, der skal udfyldes, og hvor komplicerede de alle er. Det er ikke ualmindeligt for en person at betale over hundrede dollars at have skatterne professionelt udarbejdet. Af denne grund er der mange enkeltpersoner, der beslutter at forberede deres egne skatter.
Når en person beslutter at forberede deres egne skatter har de en række forskellige skat forberedelse muligheder. Indtil for nylig størstedelen af skatteyderne, der har udarbejdet påberåbt deres egen skatter papir skatteformularer at indgive deres skatter. Papirformularer er ikke så populære som de plejede at være; men der er stadig mange personer, der bruger dem. Fleste af skatteydere har føderale og statslige selvangivelsen former sendt til deres bopæl. Dette er en praktisk mulighed, der gives til alle tidligere skatteydere. Andre skatteydere kan få føderale og statslige skatteformularer og deres instruktion brochurer ved at besøge deres lokale bibliotek, posthus eller bank.
Den årsag til hvorfor papirformularer ikke er så populære som de plejede at være er udviklingen af skat softwareprogrammer. Skat softwareprogrammer kan købes online eller i de fleste detailforretninger. De er designet til at give enkeltpersoner til at forberede og indgive deres skatter, præcist og hurtigt. Der er mange skat softwareprogrammer, der overfører en skatteydere oplysninger fra én form til næste. Alle skat software-programmer har en matematisk kontrollør, der forhindrer en række fejl fra rapporteres på en selvangivelse. Skat forberedelse softwareprogrammer kommer ofte i en standard, deluxe eller premium version. De deluxe og premium versioner er tilbøjelige til at omfatte både føderale og statslige selvangivelsen former, mens størstedelen af standard versioner kun omfatter føderale selvangivelse former.
Når en skatteydere gøre beslutningen om at have stadig skatterne professional forberedt eller selv parat der er flere beslutninger, der skal gøres. Enkeltpersoner opfordres til at undersøge deres situation og beslutte om de skal hyre en revisor, tage deres tager til en forberedelse skattekontor, fil papir selvangivelser, eller bruge en skat forberedelse softwareprogram. Hver skatteyder er tilbøjelige til at foretage et andet valg baseret på forskellige omstændigheder. Hvad er jeres?

Svindel til uret For

Internettet giver et væld af oplysninger. Vi kan slå vores yndlingsopskrifter, se hvad der er på TV i aften eller bare gennemse nemlig den seneste musik DVD. Som kloster som internettet er det også viser sig for at være en grobund for svindlere. Som følge heraf har vi samlet en liste over de top internetsvindel 2004 og hvordan man undgår at blive offer.
International online auktion fidus
Denne fidus er stadig primært rettet mod vechiles (biler, lastbiler og motorcykler). Men fidus er blevet omarbejdet til at omfatte både og endda heste.
Tilbud sælgeren modtager er for køberen at sende dem en check via federal express eller sådan, og når kontrollen er deponeret køberen vil have sin internationale afskiber afhente køretøjet og sende det oversøiske. Køber påstår at dække alle forsendelsesomkostninger, da hans afskiber har forbindelser.
Mange af disse checks klart i første omgang så bank opfordringerne til at informere dig checken er falske og bilen allerede blevet afhentet.
Aldrig sælge eller købe en bil internationalt online.
Online lotteri fidus
Du modtager en e-mail at sige du er vinderen af en jackpot, som blev trukket oversøisk.
E-mailen forklarer hvordan dit navn var trådt i lodtrækningen, og hvordan du kom til at vinde.
E-mailen fortsætter med at forklare de penge, du har vundet venter på men der er en frist til at handle. Alt, der kræves er dit bankkontonummer.
Hvis du nogensinde heldig nok at vinde penge, vil du aldrig blive bedt om at afgive personlige oplysninger via e-mail eller over telefonen. Med andre ord kender du, når du vinder. Hvis du har nogen tvivl om, så du ikke, er det så simpelt!
Virus, orme, trojanske heste og Spy hvor
Disse har været omkring for ganske lidt og få af os har ikke hørt disse ord før.
Men sidste år var der en 300-400% stigning i vifte af disse angribere fra 2003. Disse angribere kan indsamle følsomme oplysninger, der er gemt på din computer eller udslette hele dit system.
Få Anti virusbeskyttelse såsom Norton eller og regelmæssigt opdaterer dem online. Undersøg din computer for spion hvor regelmæssigt med programmer som Ad-aware.
Endelig installere en firewall på din computer. Du kan få disse fra mange forskellige virksomheder som tiny personal firewall.
Identitetstyveri
Men ikke begrænset til onlinebrugere 7-10 millioner mennesker blev sidste Ã¥r ramt af identitetstyveri… I denne fidus stjæle kriminelle CPR-numre, førerens licensnumre, kreditkortnumre, ATM-kort, telefon telekort og andre stykker af individers identiteter som fødselsdato.
Igen, få antivirusbeskyttelse. For at forhindre sende en orm eller virus filer fra din computer til kriminelle, venter.
Installere en firewall. Dette forhindrer kriminelle får direkte adgang til din computer og få adgang til dine filer.
Brug adgangskoder på alle dine følsomme filer. Endelig, når du sælger din computer gør ikke blot slette dine filer. Brug en Udvisk nytte hen til sikre jeres skrap drive er renset.
Sikkerhedstrussel mod Internet klar enheder
Internet klar enheder som mobiltelefoner og palm piloter er relativt nyt. Disse enheder har været mål for virus og sikkerhed svindel i 2004. Disse enheder er sikker på at være mål for fremtidige svindlere.

Ønske om penge, har du forretningssans?

For dem af os, der voksede op med forældre, der arbejdede for virksomheder snarere end ejede dem, kan verden af business være ganske et mysterium. Endnu mere, så hvis vi har vovet at prøve at starte et af vores egne. Er der faktoren af hvilken type forretning at starte – et produkt eller en service virksomhed. Der er spørgsmål gør en god markedsanalyse, licenser til business, forstå koder af lovgivningen for virksomheder og bestemme hvilken type forretningsstruktur til at vælge – især hvis virksomheden får medarbejdere. For eksempel, bør vi begynde en enkeltmandsvirksomhed eller en corporate business? Det er en masse at arbejde på, og det er ikke en overnight proces til vejen for succes. Men, den mest afgørende udfordring for, om en virksomhed lykkes eller mislykkes ligger dybt i realm af følelsesmæssige versus finansielle efterretningsoplysninger.
Mange nystartede virksomheder mislykkes indenfor det første år af eksistensen. Dette er især så med virksomheder startet hjemmefra, eller eksistere uden de traditionelle mursten og mørtel struktur vi er så vant til. Og alt for ofte grunden til mange nystartede virksomheder fail har at gøre med den følelsesmæssige udfordre den nye virksomhedsejer ansigter. Udfordringen, nu ser ham eller hende selv som en virksomhedsejer, snarere end en lønnet arbejdstager for en andens virksomhed. Det betyder dressing forskelligt, tænke anderledes og taler anderledes. Det betyder, at tro, at du er allerede oprettet selv om du har en lang måder at gå på virksomhedens balance. For at sætte simpelthen, hvis virksomhedsejeren ikke har en fast tro og engagement i virksomheden og hans eller hendes rolle som ejer, derefter andre simpelthen ikke være overbevist om, at denne virksomhed sted at få, hvad de har brug for.
Så er der det afgørende spørgsmål om at have de finansielle intelligens til at holde virksomhed går i retningen, den nye ejer begær. For at sige det enkelt, hvis den nye virksomhed er kun tage penge til at drive og ikke at tjene penge, plejer det være længe, før dørene til lejligheden bliver lukket. Uanset hvor meget motiverende Self-Talk og følelsesmæssige pumpe-mig-op den nye virksomhedsejer gør, er det resultaterne vist på bundlinjen, der afgør fremtiden for den nye virksomhed. Og hvis den nederste linje er konstant skaber en negativ, virksomheden vil tabe. Alt for mange nye virksomhedsejer simpelthen forstår ikke denne simple kendsgerning og det er utrolig indvirkning på fremtiden for hans eller hendes forretning. Og alt for mange system baseret virksomhed bestræbelser, som network marketing, undlader at korrekt fokuserer fleste af deres undervisning på dette.
For at holde visionen, motivation, engagement og i sidste ende, business i live, en start-up virksomhedsejer skal blot kender ins og outs af grundlæggende business accounting. Jo mere han eller hun begriber principperne om god finansiel forvaltning, jo større chance for at opnå de ønskede mål for virksomheden. Det er i sidste ende den økonomiske bundlinje den bestemmer, om en virksomhedsejer fastholder troen og drømme forbundet til hans eller hendes forretning. Den økonomiske bundlinje bestemmer, hvor meget engagement i markedsføring og reklame de vigtigste ansatte i virksomheden vil villige give. Det er meget fremme kan udvikle en kærlighed til tal, især når du arbejder med grundlæggende tilføjelser, fradrag, multiplikationer og divisioner i finansbudgettet. Her er en anbefalet kilde at anspore denne nummer kærlighed:
Mange skoler til at tænke lære, markedsføring og reklame er nøglen til succes i enhver virksomhed. Til deres kredit er der en vis sandhed til dette, fordi markedet er et tal spil. Jo større antallet af mennesker, der kender ejerens virksomhed, det er produkter eller tjenester, jo større chancer for at få salget. Forstå tallene giver os mulighed at måle hvor vi er og hvor vi vil hen. Men uanset hvor vellykket den ny virksomhedsejer er med markedsføring og reklame hans eller hendes forretning, ingen mængde af business eksponering alene kan garantere succes for virksomheden. Der er store virksomheder, der er vidnesbyrd til dette faktum med deres pludselige konkurser på det tidspunkt, de synes at være på deres største.
I sidste ende ligger den afgørende faktor om, hvorvidt en virksomhed lykkes eller mislykkes i niveauet af viden og ekspertise, princippet om spillere af en virksomhed har med business balancen. Dette niveau af viden, bestemmer også, hvor meget tro virksomhedsejeren har i hans eller hendes forretning, og hvordan villig han eller hun er at gøre den nødvendige indsats og justeringer, som støt drive en forretning op til vejen for succes. Og når nå dertil, hvor kunder og klienter banker på døren og penge er rullende i, det er graden af finansielle efterretninger, der i sidste ende bestemmer, om virksomheden forbliver i erhvervslivet eller ej. Og ingen mængde af Motiverende Self-Talk eller marketing er tilbøjelige til at ændre denne enkle virkelighed.
Hvad dette betyder for dem, der lige er startet en virksomhed eller kæmper for at holde en forretningsidé i live, er at det er bydende nødvendigt at udvikle en dyb forståelse – i hvis ikke kærlighed – numre og hvordan disse numre spille i business balancen. Hvis virksomheden går i en positiv måde finansielt, vil resten af aspekter til at drive en virksomhed fylde sig selv over tid. Er det meget nemmere at lære ender og outs af drive en succesfuld virksomhed venture og fastholde engagement og motivation til business vision, når virksomheden er støt i en økonomisk vækst? Noget alvorligt tænke. Især, hvis ejer en virksomhed er en tiltrækkende idé, er men lige så meget et mysterium for håbefulde iværksætteren. Nøglen til succes i sidste ende bestemmes af plusses og negativer fundet i virksomhedens balance. Og et fokus på det vil fjerne mange af de mysterier og følelsesmæssige udfordringer til at eje en virksomhed.

Franchise mulighed – 5 spørgsmål til at spørge om franchisen

Franchising er blevet en af de vigtigste og mest effektive business vækststrategier i det sidste kvart århundrede. Selvom franchise systemudvikling går tilbage dateres århundreder til de tider, da monarker tildelt områder til skatteopkrævere, nuværende franchise business systemer tilbage årtier til Singer Symaskine strategien med at tildele rettigheder til individuelle business folk til at sælge Singer produkter i forskellige regioner.
En Franchise strategi giver franchisegiveren at trænge ind, udvikle og dominere markeder på grundlag af samtidige. En Franchise-system giver også mulighed for hver enkelte franchisetageren at ejer deres egen virksomhed, og alligevel deltage i, og garner værdi fra en gennemprøvet Franchise-system.
En god Franchise-system giver Franchise selskab at vinde markedsandele hurtigt, der fungerer som en barriere for konkurrencen, og hjælper med at opbygge Brand, som igen skaber eksponentiel værdi for alle interessenter-herunder hver franchisetager.
Så hvordan kan du identificere en god Franchise-system? Godt giver det mening, at hvis du ønsker at finde ud af om strategier, kultur og kompatibilitet, så du bør stille de rigtige spørgsmål. Svarene kan derefter blive vurderet for at fastslå, om passer er det rigtige.
Den følgende diskussion dækker fem spørgsmål, der bør altid være stillet af Franchise kandidat. Hvis en franchisegiveren er uvillige eller uforberedt, at besvare disse spørgsmål, bør det være en stærk indikator at pasformen ikke kan være rigtigt.
Hvor stor er markedet?
Franchisegiveren skal have et godt håndtag på det tilgængelige marked for produkter eller tjenester, du vil tilbyde som franchisetager. Formentlig har en franchisegiveren gjort omfattende forskning på den nuværende markedsstørrelse, samt den potentielle markedsstørrelse for fremtiden.
Franchisegiveren skal være villig til at dele disse oplysninger med dig, så du kan vurdere data for at sikre, at lejligheden skal være af tilstrækkelig størrelse til at opfylde dine egne mål. Du kan have til at underskrive en fortrolighedsaftale først, men oplysningerne er vigtige for dig, så den skal vurderes. Hele idéen med Franchising er at sikre, at mål og drømme om franchisetageren, og dem af franchisegiveren, er samlet. Hvis markedet tilgængelighed vil gøre det muligt for strategier gennemføres af dig, som er i overensstemmelse med dine mål, og målene penetration er kongruent med franchisegiverens mål, så alt er godt.
Hvis det er et langvarigt og stabilt marked, skal så der være masser af statistikker til at bakke op denne konklusion. Hvis det er en ny og hastigt voksende marked, bør der analyse, som du kan vurdere for at give dig en komfortniveau, der, sammen med franchisegiveren, kan du gå få en betydelig andel. Hvis det er et modefænomen marked, eller begrænset liv marked, bør derefter strategier afspejle det, som bør aftalerne.
Advarsel er, at hvis franchisegiveren er slapt om markedet, eller er uvillig til at drøfte spørgsmålet indgående med dig, bør der være en betydelig advarselsskilt.
Der er The konkurrenter?
Franchisegiveren skal have en god forståelse om konkurrencen, og hvor meget markedsandel de kommando. Det er ligegyldigt hvor stor et marked er hvis det er helt mættet, medmindre franchisegiveren har specifikke strategier til at spise en andens frokost.
Franchisegiveren skal kunne tale med dig om bestemte konkurrenter, hvad deres strategier har været, hvad de vil sandsynligvis være i fremtiden, og hvordan Franchise-system har til hensigt at trænge ind på dette marked.
Franchisegiveren skal også være villig til at diskutere den fremtidige konkurrent, der kan vises i horisonten. De kan ikke være villige til at videregive deres specifikke strategier om beskæftiger sig med denne eventualitet – i det mindste ikke uden at slette din hukommelse efter diskussionen. Men en generel diskussion om spørgsmålet bør give dig nogle trøst at de har tænkt på deres tilgang, og at du føler dig tryg med deres beredskab.
Igen, hvis franchisegiveren ikke er tilstrækkeligt forberedt til at drøfte aktuelle konkurrence, samt fremtidige konkurrence, derefter advarselslamperne bør gå ud.
Er franchisen skalerbare?
Dette spørgsmål drejer sig om dine egne mål, som de alle gør. Hvis du ønsker at dyrke en din virksomhed at udnytte franchisen behandle i flere steder, eller ved at udnytte resultaterne af en række medarbejdere, eller af eventuelle andre kriterier, som er relevante for virksomheden, giver en franchisegiveren mulighed for denne vækst? Hvis gearing er en af dine mål, og de midler og marked findes i Franchise-system, hvad er omkostningerne ved at gearing?
Nogle systemer, der leverer tjenesteydelser, vil ikke tillade dig at hyre medarbejdere, mens andre tilskynde det. For så vidt angår de systemer, der fremmer det, bør du spørge om omkostninger ved at føje enheder i denne strategi, og uddannelse, for alle nye medarbejdere.
I detailhandel miljøer, vil gearing komme fra yderligere placeringer, eller fysiske udvidelse eller yderligere produktlinjer, så dine spørgsmål skal vedrøre tilgængeligheden, og kapitaludgifterne kræves for at udføre strategien.
Andre relaterede spørgsmål omfatter beder om geografiske restriktioner til hvor du kan opbygge forretning. Igen, nogle franchiser har geografiske begrænsninger, mens andre gør det muligt at bygge business uden henvisning til kortet.
Det vigtige er at stille spørgsmål, og forstå svarene for at sikre dine fremtidige vækst mål kan opfyldes ved det system du vurderer.
Hvad er en franchisegiveren vækst planer?
Du tror måske, at en franchisegiveren vækstplaner ikke er vigtige for dig, når du blive franchisetager. Men der er en række faktorer, der illustrerer, at en franchisegiveren, der er vedvarende vækstplaner vil øge værdien af din investering.
Modsat af vækst ville være svind. Det lyder ikke godt gør det? Det midterste punkt ville være stagnation. Der er heller ikke alt for tiltrækkende. Så hvorfor er væksten vigtigt?
En vigtig faktor er relateret til penetration mål anført ovenfor. Hvis der er plads til at trænge ind, og en franchisegiveren har ikke strategier til at opfylde det pågældende marked, vil gæt vil ske. Jep, konkurrenter vil trænge igennem, og gennem deres vækststrategier, måske de spiser nogle af din frokost. Det er logisk bedre for dig, som franchisegiveren har vækststrategier, der vil løse dette markedsbehov, og vokse værdi i Franchise-system i stedet for rullende ud den velkommen mat for konkurrenter.
En anden faktor er, at et normalt fænomen i Franchising er, at hver Franchise, der føjes til systemet, og hver ny kunde, der er tilføjet til systemet, og hver ny medarbejder, der føjes til systemet, vil øge værdien af brandet. Volumen bærer slagkraft i prisforhandlingerne. Meddelelser transporteres af mere læber. Flere tegn, flere transaktioner, flere bankindskud, flere kunder, flere kreditorer – det hele kan oversættes til øget mærkegenkendelse. Øget brand anerkendelse bør oversættes til mere forretning for hver Franchise.
Derudover vil vækststrategier generelt køre op Franchise gebyr. Det betyder at hvis du betaler $2 som en Franchise gebyr, og vækststrategier drive Franchise gebyr op til $5, så der bliver værdien base for din Franchise, fordi markedet vil betale denne pris. Der er en pæn forrentning, hvis det er opnået over en rimelig tidsramme, som naturligvis er drevet af en franchisegiveren vækststrategier.
OK, så der er masser af gode grunde til, at vækst er vigtigt i stedet for svind eller stagnation. Men du skal også føle sig godt tilpas, at strategien er fornuftig. At ‘s hvorfor du nødt til at stille spørgsmål, og du bør forvente godt gennemtænkt svar der giver mening for dig.
Hvad Exit strategier er tilgængelige?
Der er mange faktorer, der bør komme ind i din analyse før at blive franchisetager. Tåbeligheden ligger ofte i ikke at betragte denne del af ligningen på et tidspunkt, at du overvejer ibrugtagning Franchise i første omgang. Det er præcis den tid, når du skal give væsentlige hensyn til værdien af det aktiv, der kan oprettes. Fortsatte rentabilitet, likviditet og følelsesmæssige tilfredsstillelse, er alle vigtige kriterier ved at gøre en informeret forretningsmæssig beslutning om at blive franchisetager. Men derefter så er væksten i den værdi, du opretter, samt lethed i at realisere værdien på det tidspunkt, du har til hensigt at afslutte.
Du skal diskutere disse spørgsmål med en franchisegiveren, som du anser for Franchise lejlighed. Hvis franchisegiveren ikke er villig til at diskutere disse spørgsmål, kan så det betyde at der ikke er et solidt grundlag for aktiv vækst, og nuværende rentabilitet er den eneste overvejelse. Du skal afgøre, hvor vigtig denne særlige del af ligningen er for dig. Den vigtige del er at stille spørgsmålet, så du kan vurdere svar med hensyn til dine egne mål og drømme.
Der er mange flere spørgsmål, der skal stilles af franchisegiveren. Disse fem spørgsmål vil give dig et godt grundlag til at forstå de overordnede strategier og tanker af franchisegiveren. På den måde kan du bestemme hvis du har samlet tænkning, og hvis svaret er bekræftende, så du kan udforme mere specifikke spørgsmål om systemet.
For at modtage en gratis kopi af en E-bog med titlen “Franchise mulighed – at træffe den rigtige beslutning” af Dennis Schooley, e-mail denne anmodning til corp@schooleymitchell.com.

Hvad er en personlig fordel redegørelse og hvorfor har jeg brug for en?

Vi alle arbejde hårdt på kommer op med fordelene af vores produkter eller tjenester, (stadig, 95% af os gør forkert, men det er for en anden artikel), men vi sjældent tænker over en personlig fordel erklæring. Specifikt, tænker jeg på hvad de fleste mennesker kalder deres “elevator tale.” Elevator tale refererer som det kaldes til som 5-7 anden mulighed du har til at introducere dig selv, når nogen spørger, “Så Bob, hvad gør du?” Besvare med, jeg sælge widgets for XYZ Company”, og mere end sandsynligt din samtale er enten over eller om hovedet i en anden retning.
I stedet for at reagere med “Jeg er en finansiel planlægger”, (kedelige, kedelige) hvor omkring “Jeg hjælper folk oprette og administrere rigdom!” Wow! Hvilke af disse tror du skaber den mest interesse? Hvilken en tror du kan resultere i du får en opfølgende spørgsmål, som vil tillade dig at gå mere i detaljer? Som man vil forårsage den person, du taler med at rejse og øjenbryn hellere vende til at lede efter en flugtvej?
Normalt, er jeg ikke en stor fan af at bruge ordet “I” til føre ud en erklæring, men her det er næsten et krav. Hvis du kan komme op med en bedre måde at starte, så ved alle midler bruge det.
Min personlige erklæring er “jeg hjælpe professionelle sælgere tjene flere penge… og arbejde mindre.” Det er ikke perfekt og har været igennem talrige revisioner og vil gå gennem talrige andre. Bemærk pause mellem at tjene flere penge og arbejde mindre. Der er to ting, det overrasker den person, der er endnu mere fordel at gøre forretninger med mig, og det giver dem også mulighed for at visualisere kort at tjene flere penge, før jeg lader dem vide, at det kommer til at arbejde mindre!
Bare husk, det ikke behøver at være perfekt. Det vigtigste er for dig at komme i gang og forme og ændre dit kontoudtog, indtil det er effektivt. Det er en nøgle her. Må ikke vente indtil du har perfektion. Tage et øjeblik lige nu at komme med en erklæring om fordel. Gøre det i den mindst mulige antal ord. Nu tage hvad du kommer med og forme den. Prøv det på venner og familiemedlemmer, medarbejdere, der vil lytte og give dig en ærlig mening.
Tage din erklæring offentlige og teste det med andre. Hvis du får hævede øjenbryn og spørgsmål, er du helt sikkert på rette spor. Hvis din samtale slutter brat og den person, du taler til kører for bakkerne, kan det være tid til at justere. En personlig fordel erklæring kan sætte dig ud over alle dine konkurrenter og jeg kan garantere det vil føre til flere henvendelser… men kun hvis du udvikle det og bruge det. Få startet på det i dag! Du vil blive glad for du gjorde.

Hvordan at være sundere og gladere i din Organisation

Vidste du, dit arbejdsmiljø kan faktisk gøre dig syg?
Påvirker af aircondition
Forskning har vist, at aircondition kan forårsage allergier, respiratoriske infektioner, astma, træthed og hovedpine. Og det er bare et par ting.
Hvis du ikke tror mig, har et kig på nogle af dine arbejdskammerater hold i deres skrivebord skuffer.
Du vil finde mange af dem holder nok piller og cremer på side at lagerføre et apotek! Faktisk kunne du sandsynligvis angive op et særligt område i din organisation kun for denne.
Hvad med computere?
Så har vi fået den overdrevne brug af computere, hvor du nødt til at sidde og stirre på skærmen i længere tid. Dette kan alene forårsage postural problemer dvs. ømme ryg, nakke og håndled og selvfølgelig anstrengte øjne.
Er du en overdreven laptop bruger?
Den bærbare computer er et bestemt område af bekymring, som mange mennesker har tendens til at bruge det som deres vigtigste pc.
“John”, havde en managementkonsulent for nylig tilbragt seks uger fri fra arbejde som et direkte resultat af hans regelmæssig brug på den bærbare computer.
Han ville bruge det til timer ad gangen. At være konstant krum over det at skrive samt at have en dårligt designet stol alle bidraget til John’s situation. Han var også overvægtig og gjorde ikke nogen regelmæssig motion. Ryggen kunne ikke klare. John anslået, han havde tabt $50.000 værd af business! Hvis han havde vidst dette, kunne han have talt med organisationen han var ansat til at og kiggede på andre muligheder.
Glem ikke hjælpepersonale
Admin/support personale er ofte de sidste mennesker i en organisation, der får de rigtige redskaber og miljø at arbejde i.
Ofte ledende medarbejdere eller ledere er i stand til at investere i enhver vare, der er kendt for menneskeheden og de fattige for gamle admin, der er på kontoret hele dagen lang er nødt til at nøjes med en crappy gamle stol eller sidde i et område, der er dårligt oplyst og har en dejlig udsigt over muren. Hvordan produktive ville nogen være i denne situation?
Dit kontor ser godt?
Opmærksomme på office dcor. Ser det gamle og kedelig eller moderne og levende? Er det ren og uncluttered eller ser det ud som en vulkan er udbrudt? Ikke blot vil dette påvirker din præstation men også på hvordan andre ser du og din afdeling. dvs. Et rent og moderne miljø portrætterer en organiseret og “med det” organisation.
Resumé
Give dit team med et positivt miljø at arbejde og du vil opleve mindre fravær, bedre moralske og øget produktivitet. Kig efter dine folk og de vil være mere tilbøjelige til at tænke to gange over forlader organisationen
Lorraine Pirihi

Ikke Discount Offline forretningsmuligheder

Så mange mennesker tænker automatisk på internetvirksomheder første nu dage. Hvorfor? Fordi de er relativt billige og hurtige at sætte op. Hvad mange synes ikke at indse dog, er der er stadig nogle gyldne muligheder i den virkelige verden også. En sådan virksomhed kan være startet for mindre end $50, og kan begynde at tjene dig penge fra den første dag.

Så hvad er denne forretning? Automater. Nu før du skubbe dette som værende for dyre, lad os se på et par fakta.

1. ikke alle automater er store og dyre. Det første billede, der kommer til at tænke med udtrykket “automat” er en stor maskine, cola eller snack. Men det er ikke den eneste type, der er.

Faktisk, er mindre automater mere almindelige… de er bare ikke ofte opfattes som en automat.

Tænke på din lokale købmand eller discountbutik for et øjeblik. Udover cola maskiner, kan du tænke på andre automater, der kan være på plads? Hvis du er en forælder, du måske allerede har gættet: tyggegummi, slik og nipsting maskiner.

De er lille ja, men de trækker kontanter og en masse kunder. De sælger normalt sig selv. Børn kan ikke modstå dem, og selv min dyrkede voksen mand har været kendt for at sætte penge ind i dem for sig selv lejlighedsvis også.

2. lille automater åbne flere muligheder for dig. På grund af størrelsen af disse mindre maskiner, de kan placeres i mange flere steder end en cola eller snack maskine kan. Bare en lille liste over eksempler omfatter:

Købmandsforretninger

Discountbutikker

Stormagasiner

Nærbutikker

Specialbutikker

Barber eller skønhed butikker

Indendørs swap meets/loppemarkeder

Lægen eller tandlægen kontorer

Apoteker

Og selv offentlige bygninger såsom DMV, City Hall eller det lokale sociale tjenester kontor.

3. placere små automater som denne er ikke svært. Faktisk, kan det gøres meget lettere ved blot at tilbyde storeowner eller manager en procentdel af penge tjent.

4. du kan specialisere sig i en virksomhed som denne. En specialitet, som kommer til at tænke er at placere din automater i sundhed relaterede virksomheder – helsekost butikker, vitamin butikker, læge eller tandlæge, kontorer mv.

Derefter, i stedet for at sætte regelmæssig slik i dine maskiner, kunne du tilbyde sukker-fri behandler i stedet. Med den raser epidemi af diabetes og fedme i USA lige nu, kunne du forestille dig, hvordan populære muligvis en sukker-fri Automat? Især med læger og sundhed relaterede virksomheder?

Du kan også tilbyde blandet nødder, granola bider eller enhver anden kombination af sundere snack alternativer.

5. du kan dyrke denne forretning som langsomt eller hurtigt, som du ønsker. Lille automater kan købes for mindre end $50, og de fleste af de smÃ¥ snack eller “tyggegummi” maskiner er mindre end $100. Ved at starte med en billig maskine og en anstændig placering, kan du gøre op din investering i blot et par korte uger… eller mindre!

Hvis din indtjening geninvesteres ligger ved at købe bare en ny maskine hver måned, ville du have 12 ved udgangen af året. Og de ville være fuldt betalt for! Så alt tjent er dit til at holde.

SÃ¥ uanset om du ønsker en lille ekstraindkomst hver uge, deltid supplerende indkomst eller fuld tid business indkomst – tage et kig pÃ¥ automater. NÃ¥r de er pÃ¥ plads, er der meget lidt arbejde fra din side… men en løbende strøm af indtægter for dig at nyde.

For at fÃ¥ dig i gang i dag, er her en stor ressource for at finde billig automater online. Jeg tror, de kan faktisk være den billigste automat kilde jeg nogensinde har set. –Varevogne Vending-

Kathy Burns-Millyard

5 home Business løsninger for hjemmegående

Hvis du sidder derhjemme og ønsker at tjene en indkomst for dig selv eller din familie, har der aldrig været et bedre tidspunkt end nu. Med så mange muligheder online, kan du nemt starte dit eget hjem business med computer, Internet-forbindelse, skrivebord og stol! Uanset om du ønsker at starte en deltid eller fuldtid hjem business, er her nogle fremragende hjem business løsninger til at overveje.

1. gøre penge Online ved at tilbyde Web-relaterede tjenester

Hvis du er dygtig i Web-design, grafisk design, Internetmarketing eller andre Web-relaterede tjenester, kan du tjene penge online ved at tilbyde disse tjenester til andre. Der er mange hjemmegående og business folk som dig, der får online for at starte en virksomhed. De skal bruge deres egen hjemmeside, hosting, domænenavn, Web firmalogo og Internet marketing services.

Hvis du kan levere disse tjenester, har du en fantastisk mulighed for resterende indkomst. Mange af disse ydelser udbetales månedligt eller årligt, så mulighederne for succes er forbløffende.

2. uddanne andre og arbejde fra hjemmet

Hvis du har særlige færdigheder og elsker at undervise, er der gode nyheder. Du behøver ikke længere at ansøge om en undervisning job på en skole eller Universitet. Du kan nu starte din egen uddannelse hjemmeside og lære andre fra komfort i dit eget hjem. Internettet er oversvømmet dagligt med folk, der ønsker at øge deres viden og færdigheder. Mange mødre og fædre er nu tilbyde klasser, sælge e-bøger, og leverer instruktions hjemmesider mens du bor hjemme med børnene. Det er en fantastisk måde at tjene penge online uden at betale høje dagplejeordninger regninger!

Der er også unikke hjem business løsninger online, hvor du kan tilmelde dig med en virksomhed, der tilbyder uddannelse til studerende for dig. Du kan potentielt tjene en enorm resterende indkomst ved at fremme deres uddannelsestilbud.

3. Tilmeld dig en MLM-mulighed

MLM er vokset enormt i de seneste år takket være online-teknologi. Flere og flere mennesker er at tjene penge online med MLM, fordi det er så meget lettere at kommunikere ved hjælp af online-ressourcer som e-mail, hjemmesider og instant messaging.

Hvis du beslutter at deltage i en MLM firma, være sikker på, at selskabet er pålidelige. Undersøge, før du logger, eller finde en virksomhed, der vil undersøge for dig. Et godt sted at starte er en pålidelig MLM bibliotek. Disse virksomheder vil undersøge mange forskellige hjem business løsninger og listen kun dem der er legitime og at tilbyde de mest profit potentiale.

4. niche hjem Business Solutions

Mange hjemmegående tjener en betydelig indkomst ved at tilbyde nicheprodukter eller tjenester. For eksempel moderen, der elsker at sy baby tøj beslutter at sælge sine varer gennem hendes egen hjemmeside eller via forsendelse hjemmesider. Eller en far, der elsker at lave håndværk omkring huset starter en “handyman” e-zine og sælger relaterede produkter og værktøjer. En ung college studerende opdager hemmelighederne til college liv og starter hans eller hendes egen “college liv” nyhedsbrev.

Mulighederne er uendelige. Andre niche hjem business idéer omfatter bagning, jagt, fiskeri, musikalske instruktion, håndlavede håndværk, håndlavede møbler, forældre, kæledyr, bryllupper, havearbejde og sport.

5. investeringer

Hvis du kan lide at tage dine chancer på aktiemarkedet, er at investere lettere end nogensinde på internettet. Mange hjemmegående tjene penge online ved at investere i Forex, populær og indbringende valutaen børsmarked. Nogle tjene penge med traditionelle aktier. Hvis dette er din passion, kan du nu gøre det hjemmefra med en minimal indsats.

Vær forsigtig, da der er mange svindel med virksomheder forsøger at få dig til at investere i falske bestande. Tjek enhver lejlighed omhyggeligt, og holde dine penge sikkert af beskæftiger sig kun med velrenommerede, velkendte aktieselskabslov og mæglere.

Uanset hvilken hjem business løsning du vælger, skal du bruge onlineadresselister og vidnesbyrd fra andre online virksomhedsejere til at hjælpe dig med at finde de muligheder, der vil passe din tidsplan og budget.

En langsigtet strategi til sikring af Affiliate & Joint Venture detaljer

Hvis du vil star datterselskaber i dit marked til dit affiliate og fremme dine produkter, nødt du virkelig til at gå ud og finde dem. Du kan helt sikkert fremme din affiliate programmet på din egen hjemmeside og få folk til at tilmelde dig, men de bedste resultater kommer når du går og finde din egen joint venture-partnere… og det lyder som om du allerede forstår at.

Du kan finde potentielle partnere ved at finde websteder, der:

-Har god website trafik

-Har anstændig mellemstore maillister

-Målrette dine køb publikum

Hvordan finder du disse mennesker?

-Gå til din foretrukne søgemaskine og se, hvilke websteder kommer nær toppen af din målrettede søgeord.

-Tjek deres anslået trafik ranking på Alexa.com-dette site meget groft skøn hvor populært et websted er baseret på trafik og side synspunkter. Lavere placering nummer, jo mere travlt websted. Dette er ikke en idiotsikker metode, men kan bruges som en retningslinje til at sammenligne hjemmesider på lignende markeder.

-Se hvilke websteder linker til din konkurrence. Gå til Google eller Yahoo og Skriv følgende: link:yourcompetitorsdomain.com. Bare erstatte “yourcompetitorsdomain.com” med din konkurrents faktiske domænenavn. De resultater, der viser op vil være websteder, der linker til din konkurrent. Potentielt vil du finde nogle gode steder at partner med her.

-Kontrollere DMOZ.org og Yahoo Directory for websteder i en passende kategori i dit marked.

Hvordan du nærmer dig disse mennesker?

Den fælles metode til mange website ejere er at sende en masse e-mail til at lokke webmaster med lokke af Kommissionen. Selvfølgelig, bør du gøre alt for at få et fornavn at personliggøre emailen og bruge din Autoresponder automatisk tilføje deres navn ind i din e-mail. Omfatte oplysninger, ligesom deres fornavn, deres hjemmeside URL-adresse og andre personlige detaljer, du kan medtage.

Denne metode vil få dig til de fleste partnere for den mindste mængde af tid og kræfter. Selvfølgelig, hvis der er nogle hjemmesider, som du virkelig ønsker at sige ja, skal du et mere personligt præg. Indse, at i konkurrencedygtige markeder, disse webmastere modtage sandsynligvis mange joint venture anmodninger og jeres kan sendes til papirkurven, sammen med resten.

Hvis du ønsker at blive taget alvorligt:

-Tilbyde at sende dem dit produkt gratis, så de kan gennemgå det – eller bare indlevere sig hen til dem lige med det samme uden nogen forventninger. Selv om de ikke kan fremme dit produkt nu, hvis du behandler dem hjerteligt, kan de blot fremme dit produkt ned linjen.

-Vise dem, at du ved noget om deres forretning og kommentere specifikt på nogle af de projekter, de arbejder på eller nogle af deres produkter, som du har købt

-Gøre noget for dem først. Liste dem som en anbefalet ressource på din hjemmeside, etc., og fortælle dem om det.

-Afhente telefonen og udvikle et forhold. Måske kan du tilbyde at fremme hans eller hendes produkt først, i stedet for at bede om en tjeneste lige bortrejst. Være ikke i et kapløb om at få dem til at fremme dit produkt eller du kan bare brænde dine broer helt.

-Vise dem dokumenterede resultater af andre datterselskaber eller illustrere hvor godt dit websted konverterer besøgende til salg.

Samlet set er klar over, at du sandsynligvis vil få en masse af “Nos” før du kommer til “Yesses”. Ikke tage det personligt fordi folk har travlt og de kan ikke fremme hvert produkt, der kommer deres vej. Bare være åben til at udvikle relationer, som er den bedste langsigtede strategi i at finde store JV partnere.